Aviko thuisbezorging aardappelproducten

Zo voeg jij een persoonlijke noot toe aan jouw bezorgservice

Er is veel keuze in bezorging voor klanten, dus je moet net dat stapje extra doen om ze voor jou te laten kiezen. Personalisatie wordt zeer gewaardeerd!

Personalisering gaat over emotie!

Bij personalisering gaat het erom de klant het gevoel te geven dat het bedrijf hem kent en zijn behoeften begrijpt. Om een nog betere klantervaring te bieden, is het de moeite waard om emoties in jouw bezorgservice te verwerken. Denk eens na over jouw beste klantervaring ooit, het moment waarop je zo onder de indruk was dat je graag wilde delen met je naasten. De reden dat het voor je zo memorabel was, is waarschijnlijk omdat het je emoties raakte. Vraag jezelf eens af - hoeveel heeft deze waardevolle toevoeging destijds gekost ;)

Aviko personalisatie bezorging

Maak jij optimaal gebruik van personalisatie in jouw horecazaak?

Foodservice heeft de laatste tijd een enorme groei gezien in thuisbezorging. Daarom is het belangrijk om je klanten dat extra speciale gevoel te geven bij elke bestelling die zij plaatsen en subliminaal over te brengen dat je om hen geeft. Dat is waar personalisatie om de hoek komt kijken, een verrassing waar je klant absoluut van zal houden.

Waar kan ik personalisatie toepassen? 

Hier bijvoorbeeld:

  • Afhaalboxen
  • Afhaaltassen
  • Stickers op de verpakking
  • Voeg een klein kaartje toe met een speciale boodschap

Laat zien dat je om je klanten geeft. Vertel ze dat je het met liefde hebt gemaakt en je hoopt dat ze zullen genieten van hun overheerlijke maaltijd/bestelling! Dat kan met een 'complimenten' kaartje, een gepersonaliseerde sticker op de verpakking, een tekst op je bezorgdoos of een leuke tag die je aan de bezorgtas kunt hangen.

Waarom personaliseren?

Ten eerste is het uiterst eenvoudig om te doen. Het enige wat je hoeft te weten is de naam van de klant, die meestal wordt gegeven wanneer de bestelling is gedaan, daarna kun je jouw boodschap opstellen. Met personalisering kunt je rechtstreeks contact leggen met elke klant, wat zal leiden tot klantenbinding. Naast het eten dat je serveert, zal je horecazaak bekend staan om de gepersonaliseerde berichten die je een concurrentievoordeel kunnen opleveren.

Je klant zal eerder opnieuw bij je bestellen, jouw bedrijf aanbevelen aan familie/vrienden en je eten posten op sociale media, wat bijdraagt tot een groei van de verkoop. Een kleine moeite, maar enorm veel winst op termijn.

Aviko thuisbezorging
81% van de klanten zou vaker friet bestellen als het warm en knapperig is bij levering!

Ontvang gratis onze leukste trends, tips en tricks!

Speciaal voor professionals in food, maandelijks in je mailbox

Schrijf je nu gratis in!