Nieuws

  • Beste introductie 2014

Aviko Oerfriet wint prijs Beste Introductie 2014

Geplaatst op 19/01/2015

Aviko heeft voor de lancering van het Aviko Oerfriet-concept (14 mm-variant) de prijs voor Beste Introductie 2014 van Out of Home Shops gewonnen. Zo werd bekendgemaakt tijdens de Horecava 2015 in Amsterdam.

De grootste nationale vakbeurs voor professionals in de foodservice-industrie was ook het toneel voor de lancering van het nieuwe maatje van Oerfriet (11 mm). "Zowel de prijs als onze nieuwe variant is een mooie kroon op het werk na een succesvol jaar. Absoluut een mijlpaal om trots op te zijn", aldus Janneke Loeven van Aviko.

De prijs is toegekend na beoordeling door een onafhankelijke vakjury. Volgens Loeven werd de introductie gewaardeerd vanwege het complete concept. "Het Oerfriet-concept geeft de ondernemer niet alleen een kwaliteitsproduct, maar ook een verhaal volgens de jury. Hiermee kan hij zich onderscheiden van zijn concurrent."

Over Aviko

Aviko is in 1962 in Nederland  opgericht door 32 aardappelboeren met allen één missie: waarde creëren uit aardappelen. Hierdoor is het bedrijf gegroeid toteen internationale onderneming met één wereldwijde ambitie. De kennis van de markt is daarbij de grote troef, en ook het contact met ondernemers is en blijft cruciaal. Dit vormde de basis voor de introductie van Aviko Oerfriet in 2014. De goede resultaten laten zien dat het concept aansluit bij de marktbehoefte.

Oerfriet proberen?

Oerfriet slider

Vraag een proefmonster aan via onderstaande link