Nieuws

  • Onderscheidend vermogen biedt bestaansrecht voor de lange termijn

Onderscheidend vermogen biedt bestaansrecht op lange termijn

Geplaatst op 05/09/2013

Het consumenten vertrouwen blijft onder druk staan, dit houdt verband met de ontwikkelingen binnen Foodservice. Consumenten zijn aan het ‘downtraden’ en zoeken steeds meer naar goedkope concepten. Dit zorgt ervoor dat er minder buiten de deur gegeten wordt.

Maar het blijft ook een feit dat buiten de deur eten er gewoon bij blijft horen. Wanneer het consumenten vertrouwen gaat stijgen zal dit dan ook direct terug te zien zijn in de buitenshuis consumptie.

De markt speelt hier op verschillende manieren op in waarbij een goede prijs kwaliteit verhouding essentieel is. De marktsituatie biedt dus ook kansen voor slimme ondernemers die zichzelf kunnen en willen onderscheiden.

Aviko probeert in te spelen op deze ontwikkeling met onderscheidende concepten. Met onze aardappel ervaringen van de afgelopen 50 jaar willen wij u graag inspireren tot meer. Meer mogelijkheden, meer afwisseling, meer omzet. Kortom meer onderscheidend vermogen. Wij nemen u graag mee in onze wereld van aardappelen en kijken uit naar een succesvol jaar samen met u!